Odmor za roditelje + zabava za djecu = Sonnentherme

Godinama sebi obećavam da ću izaći iz svoje ljušture i sigurne zone i krenuti u avanturu zvanu “idem pa gdje se zaustavim”. To sam nekoliko puta ponovila sebi u posljednja tri mjeseca i ovo ljeto sam odlučila da ću taj eksperiment započeti promjenom mjesta za ljetovanje.

Skoro pa od rođenja sam na provjerenim lokacijama duž Jadranske obale i svaka pomisao da odem negdje dalje ili odaberem drugu vrstu ljetnog odmora činila mi se odbojnom i nemogućom za isplanirati. Poziv u austrijske terme došao je u pravo vrijeme i bez ikakve dvojbe suprugu sam rekla: “Spremi se za avanturu. Odmor ne provodimo na moru…idemo u Lutzmannzburg”. Prvo je pomislio da se šalim ali kad je shvatio ozbiljnost izgovorene rečenice, posegnuo je za tabletom da provjeri o čemu je riječ. I da je znao da ćemo imati odmor iz snova u tom trenutku bi skakao od sreće (radili smo to nakon što smo stigli na odredište).

I kod samog spremanja sam napravila promjenu. Ovaj put sam, noć prije polaska, potrpala nekoliko osnovnih stvari u kofer. Ranije bi to bilo dva dana prije, pakovanje cijelog ormara u osam kofera ali NE…ove godine mijenjam sve. Istina…sa određenom dozom straha upuštala sam se u avanturu jer Ena do sad nije išla dalje od pet sati vožnje ali sam isplanirala satnicu tako da joj pola puta prođe u spavanju. Za devet sati smo stigli na lokaciju.

Čim smo ušli u Austriju i počeli da se vozimo kroz bajkovita austrijska sela znala sam da nismo pogriješili. Sonnenhotel**** smješten je u malom mjestu koje se zove Lutzmannzburg i koje se nalazi na samoj granici sa Mađarskom. Riječ je o velikom hotelskom kompleksu sa četiri zvijezde koji se kategoriše kao terme jer pruža veliki broj sadržaja na vodi i prateći sadržaj kojeg malo ko ima u Evropi.

PRVI DOJMOVI

Ispred hotela primjetili smo veliki parking za bicikle za sve uzraste kao i porodične “kočije” koje smo vozili kroz magično selo u predvečerje. Tačnije to je početna tačka ulične mreže Rolling Area šetališta, staza za rolanje i bicikle koje vode kroz regiju Sonnenland, uz tipične breskve te idilične vinograde, prostrana polja i šume, uz predivna gradišćanska sela. Fascinantno!

Na samom ulazu u hotel, prekoputa recepcije, nalazi se veliki broj dječijih kolica što znači da svoja možete ostaviti kod kuće. Svaki gost može besplatno koristiti dječja kolica u različitim veličinama i oblicima (od kolica za blizance, do onih sa kolijevkom, sjedalicom ili onih sa sportskim sjedištem).

Prilikom prijave na recepciji dobijete ogrtače i peškire za bazen i spremni ste da se smjestite u sobu. Mi smo dobili apartman na prvom spratu na kojem se nalazi i veliki dio namjenjen samo za bebe do dvije godine starosti. U sklopu toga smještena je soba za bebe Snoezelen. Ovo je soba osjetila, koja je posebno napravljena za bebu i njenu majku. Riječ je o multifunkcionalnoj prostoriji vodenim stubom, vodenim krevetom, muzičkom pratnjom i svjetlosnim efektima. Može se koristiti danju i noću. Pored toga tu je i igraonica prilagođena najmlađima kao i soba za masažu i čuvanje beba.

Prostrani apartmani su do najsitnijih detalja podređeni porodici i djeci. Na prozorima su mrežice protiv komaraca, u dječijoj sobi “zvjezdano nebo” napravljeno od mnoštva sitnih lampica čiju jačinu možete podešavati u zavisnosti od potreba. U sobi je takođe i slika zaštitnog lika hotela Sunny Bunny plišani zeko, a krevetiće za svoje mališane možete tražiti shodno navikama spavanja vašeg djeteta.

Kupatilo je sa “walk in” kabinom kao i malim kadama za kupanje beba ali i dijelom za presvlačenje pelena mališanima. Opremljeno je tako da ni u jednom momentu nemate brigu da će vam nešto nedostajati ili biti nepristupačno i komplikovano.

GASTRO UGOĐAJ

Nakon raspakivanja, u programu kojeg smo dobili za taj dan (svaki dan je novi program sa različitim zanimljivostima), vidjeli smo da nam je vrijeme za ručak pa smo se spustili do restorana da otkrijemo kulinarske sposobnosti kuhara Sonnenhotela. Hoće li biti pretjerano ako kažem da ni u jednom hotelu nisam probala takve specijalitete? Prvo oduševljenje je nastalo kada sam ugledala dio samo za bebe u kojem se nalaze sve vrste adaptiranih mlijeka i sve vrste Hipp slatkih i slanih kašica (kao da uđete u DM da birate). Naredno oduševljenje je nastupilo u momentu kada sam vidjela da u restoranu postoji nekoliko boxova za djecu sa interaktivnim igračkama u kojima se igraju kada završe obrok tako da roditelju mogu u potpunom miru uživati u objedu.

Pored dijela za novorođenčad, u restoranu je i dio za onu nešto stariju djecu gdje se obroci spremaju sa posebno biranim namirnicama i dekoracijama. Kad ja nisam imala problema sa Enom koja inače ne voli da jede, onda vam ne moram govoriti koliko su truda uložili da vrijeme za jelo učine zabavnim.

Izbor jela za odrasle je takav da ne postoji nešto što vam može pasti na pamet, a da nije servirano; od svih vrsta mesa, riba, sireva, namaza, peciva, deserta, salata, voća do najukusnijih vina, svježe cjeđenih sokova, aromatiziranih voda…napravljeno sa vrhunskim umjećem, ljubavi i trudom.

Djeca iz restorana mogu ići ravno letjeti u dječije carstvo Sunyja Bunnyja . U Dječjem se klubu nalaze kreativna radionice i gimnastička dvorana. Profesionalne dadilje čekaju djecu 3-10 godina starosti. Osim toga svako dijete i kao i odrasli mogu koristiti Gaming Zone sa stolom za stolni tenis, biljarom, pikadom, automatom za igru i još mnogim drugim stvarima za beskonačnu zabavu.

VODENI SVIJET

Nakon što izađete iz hotela i krenete u istraživanje ovog carstva prvo na šta ćete naići jesu besprijekorno pokošene travnate površine sa bezbroj ležaljki i sadržaja. Jedan od njih je Trkalište Bobby Car koje je velika atrakcija za male takmičare s raznim trkaćim automobilima. Dok roditelji odmaraju na ležaljkama mališani se takmiče ko spretnije vozi. Pored kutaka sa pijeskom u kojima je mnoštvo igračaka, svaki vanjski dio za igru je zaštićen od direktnog izlaganja suncu, bilo da su suncobrani ili prirodna hladovina u zelenilu.

Dijelovi za kupanje su podjeljeni pa tako ima dio kompleksa hotela (dozvoljeno samo gostima hotela) ali o onaj koji se nalazi u dijelu gdje je ulaz svima omogućen – Sonnentherme.

Vodeni svijet Sunny Bunny je ugodan i obilan dio kompleksa Hotela Sonnenpark. Gosti su u ugodnom ambijentu sa vedrim bojama i unutrašnjim i vanjskim bazenima i osiguranom ležaljkom, ukupnom vodenom površinom od 575 m2.

U popodnevnim satima tu je dio za kafu, sokove i kolače u prijatnoj atmosferi svaki dan od 13 do 17 sati.  Preko kratkog hodnika – u mekom ogrtaču i za odrasle i za djecu – može se doći u vodeni svijet Sunny Bunny u susjednom vodenom parku Sonnentherme.

Ono što me ostavilo bez daha jeste poseban dio izrađen za bebe: temperatura vode je 34°C, stupnjevito izgrađeni bazeni za djecu, plitki bazeni za brčkanje, specijalno kupalište za bebe, jacuzzi, besplatna škola plivanja za djecu stariju od 3 godine. Šatorčić za povijanje u pelene, mjesto za spavanje beba, mala kuhinja, kućica za hranjenje djece, dječja kolica, hodalice, klackalice i još puno drugih stvari za zabavljanje malih. Ono što je još fascinantno je i  plaža za bebe. Ovo je jedna od najvećih atrakcija vodenog parka Sonnentherme. Vanjska plaža za bebe iznosi 450 m² vodene površine čija se dubina postepeno povećava od 7 do 47 cm. Ova pješčana plaža pod gradišćanskim suncem svojim gostima pruža ugodan provod i odmor u velikoj hladovini.

Domaćin hotela je, kao što sam i napisala, veseli plišani zeko Sunny Bunny koji čeka djecu suncem obasjanom dobrom voljom. Spremaju se i djecu i odrasle očarati mnogim izvanrednim programima. Sunny Bunny se više puta dnevno pojavljuje uživo na veliku radost mališana.

Ipak, u predvečerje je najbolji užitak. Nakon što se završe sve obaveze koje slijede po dolasku u apartman sa bazena i večera privede kraju, ispred hotela počinje prava zabava sa posebno prilagođenim programom. Odrasli tada mogu da se pridruže mališanima ili jednostavno da uživaju u najfinijim vinima opušteno smješteni u udobne ležaljke (od ove se nisam odvajala).

TOBOGANI

Glavna je znamenitost Fun Worlda je 23 metra visoki toranj s toboganima na čiji se vrh može doći liftom. Tu počinju najduži tobogani u Austriji:

Skroz nov XXL Monster Ride s dužinom od 270 metara najduži je unutrašnji tobogan u Austriji, može se korisiti pomoću gumenih tepiha za 2 ili 3 osobe (osobe mlađe od 8 godina samo uz pratnju odrasle osobe).

Speedy (od 11 godina) – brzina na 141 metar. Twister (osobe mlađe od 6 godina samo uz pratnju odrasle osobe) nije najbrži, ali sa svojom dužinom od 202 metra jedan je od najdužih unutrašnjih tobogana u Evropi. Oni kojima to još nije dovoljno mogu isprobati ostala 4 ogromna tobogana u Fun Worldu. Jedan je od novih tobogana Air Racer koji je 111 metara dugačak i može se korisiti s gumon za plivanje za jednu osobu (osobe mlađe od 8 godina samo uz pratnju odrasle osobe). Ostala dva nova tobogana su Quaxi i Flipper, a tu je i plavi tobogan Flitzer koji je sastavni dio 800 metara dugačkog doživljaja na toboganima u Sonnenthermama.

S obzirom na to da je kompleks zaista velik mislim da za pet dana boravka nismo uspjeli pregledati i doživjeti apsolutno sve. Jer da jesmo, ovaj članak biste čitali tri sata.

U jedno sam sigurna…ovo je bilo prvo ljetovanje otkako smo dobili Enu da smo se u potpunosti odmorili i napunili baterije. S druge strane, ovo je bila najveća zabava za Enu koju nije mogla sanjati ni u najljepšim snovima. Dugo ćemo još prepričavati dane provedene u prekrasnom austrijskom gradiću, a Hotel Sonnenpark je mjesto kojem se vraćamo već naredne godine!

what do you think?

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.